میز خدمت چیست ؟
میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطات در سازمان است که تنها نقطه تماس میان سازمان و مشتریان داخلی و خارجی به شمار می‌رود.
هدف این مرکز ارائه خدمات به‌هنگام و کارآمد به مشتریان سازمان در هر لحظه و زمان همسو با
توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌های میان آنها و سازمان می‌باشد.
میز خدمت چرخه عمر تمامی تماس‌های ورودی به سازمان شامل انواع درخواست‌ها، رویدادها، مسائل و… را از زمان ثبت در پایگاه داده،حل و رفع آنها، ارجاع به مراتب بالاتر در صورت نیاز، خاتمه و اطلاع مستمر وضعیت آنها به مشتری مدیریت می‌کند.

یک میز خدمت موفق شامل چهار عنصر کلیدی نیروی انسانی، فرآیند، اطلاعات و ابزار می‌باشد که با ترکیب مناسب این اجزا منافع و ارزش زیادی برای کسب‌وکار می‌آفریند.

از جمله منافع میز خدمت برای سازمان عبارتند از:
* ارتقای رضایت مشتریان و بهبود میزان اعتماد آنها به سازمان
* بهبود، حل و رفع تمامی درخواست‌های ورودی به سازمان از سوی مشتریان و کاهش چرخه عمر حل و رفع آنها
* ارتقای حل و رفع درخواست‌ها در اولین تماس مشتریان با میز خدمت
* بهبود میزان بهره‌وری
* مدیریت و کنترل اثربخش زیرساخت‌های سازمان
* ارتقای مدیریت پیشگیرانه مسائل و رویدادهایی که تعداد درخواست آنها از سوی کاربران و مشتریان بالا است.
.
.

پیشنهادها و نظرات خود را درخصوص بهبود وضعیت خدمت رسانی ارائه فرمایید.
متن
موارد زير اختياري مي باشد
نام
سن
پست الكترونيك
شهر
كشور
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
 


آدرس و تلفن کتابخانه های عمومی شهر اراک