شرح وظایف
شرح وظایف واحد فناوری اطلاعات


1. سرور : مدیریت و نگهداری سرورهای ( اتوماسیون ، اکتیو دایرکتوری ، آنتی ویروس، فایروال و سامانه فیش حقوقی) اداره کل . مشکلات ایجاد شده در این بخش بیشتر نرم افزاری می باشد که با توجه به در دسترس بودن سرور ها در کمترین زمان ممکن رفع می گردند (کمتر از نیم ساعت)

2. اینترنت : با توجه به اینکه کلیه فعالیت ها در اداره کل و کتابخانه های عمومی استان بر روی بستر اینترنت می باشد کیفیت اینترنت جهت ارائه هر چه بهتر خدمات همکاران بسیار مهم و ضروری می باشد . مدت زمان رفع مشکل قطعی اینترنت در صورتی که مربوط به شبکه باشد و بعد از تماس تلفنی در کمتر از 24 ساعت و در غیر این صورت با توجه به نوع مشکل و توسط شرکت پشتیبان در بازه های زمانی متفاوت معمولا کمتر از یک ساعت رفع می گردد .

3. آنتی ویروس : نصب و راه اندازی آنتی ویروس بر روی تمامی سیستم های همکاران ستادی ، کتابداران و اعضاء محترم. در صورت بروز مشکل در آپدیت آنتی ویروس پس از اطلاعا رسانی تلفنی مشکل در کمتر از 2 ساعت رفع می شود .

4. نرم افزار : نصب و بروز رسانی نرم افزار های مرتبط با انجام امور کاری در ستاد و کتابخانه های عمومی .در صورت بروز مشکلات نرم افزاری پس از تماس تلفنی مشکل در کمتر از 2 ساعت رفع می گردد .

5. سخت افزار : رفع مشکلات سخت افزاری کلیه سیستم ها و لوازم جانبی در ستاد و کتابخانه های عمومی برای خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر . مشکلات این بخش به دلیل گستردگی و بعد مسافت بسته به نوع مشکل و مسافت و بین 1 الی 5 روز کاری زمان بر می باشد .

6. شبکه : نصب و پشتیبانی از شبکه داخلی ستاد و کتابخانه های عمومی سطح استان . مشکلات بوجود آده در این بخش پس از اطلاع رسانی چنانچه در بخش اکتیو باشد در کمتر از 4 ساعت و در صورت پسیو بودن بسته به نوع مشکل و مسافت بین 1 الی 5 روز زمان بر می باشد .

7. سامانه ها : مدیریت و پشتیبانی سامانه های اتوماسیون ، فیش حقوقی و ایمیل . در صورت  وجود درخواست و یا جابجایی و ... پس از اطلاع رسانی از طریق تلفن و یا اتوماسیون ( و طی مراحل اداری ) خدمت مربوطه حداکثر طی 4 ساعت کاری ارائه می گردد .

 
تعداد بازديد اين صفحه: 179